انقدرها مرد هستم بمانم پای تو...


عشقولانه

سخن عشق

حال من خوب است اما با تو بهتر می شوم

آخ ... تا می بینمت یک جور دیگر می شوم

با تو حس شعر در من بیشتر گل می کند

یاسم و باران که می بارد معطر می شوم

در لباس آبی از من بیشتر دل می بری

آسمان وقتی که می پوشی کبوتر می شوم

آنقدر ها مرد هستم تا بمانم پای تو

می توانم مایه ی گهگاه دلگرمی شوم

میل - میل توست اما بی تو باور کن که من

در هجوم باد های سرد پرپر می شوم.......



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 14 تير 1394برچسب:,ساعت 15:1 توسط نسرین| |


قالب رايگان وبلاگ پيجك دات نت

پرده ی خوش امد گویی

ابزار عاشقانه وبلاگ
ابزار عاشقانه

سایه دارشدن

کد سایه دار شدن لینک ها

گرد شدن عکس

کد کج شدن تصاویر

کد هدایت به بالا

کد پازل